Siker cipő - timberlands


Biztosan ismeri ezeket a jellegzetes cipőket sárga, sőt mustár színben. Ezek a lábbeliipar sikerének szimbólumai. A Timberlands Amerikában született, egészen pontosan az Egyesült Államokban, körülbelül 50 évvel ezelőtt. Népszerűségük azonban egyáltalán nem csökken, éppen ellenkezőleg - egyre gyakrabban használják a divattervezők a stílusukhoz, függetlenül attól, hogy milyen idő alatt hozták létre őket. Jelenleg a faanyagok a jó, tartós cipők szimbólumai is, amelyekről nem érdemes lemondani.

Biztosan ismeri ezeket a jellegzetes cipőket sárga, sőt mustár színben. Ezek a lábbeliipar sikerének szimbólumai. A Timberlands Amerikában született, egészen pontosan az Egyesült Államokban, körülbelül 50 évvel ezelőtt. Népszerűségük azonban egyáltalán nem csökken, éppen ellenkezőleg - egyre gyakrabban használják a divattervezők a stílusukhoz, függetlenül attól, hogy milyen idő alatt hozták létre őket. Jelenleg a faanyagok a jó, tartós cipők szimbólumai is, amelyekről nem érdemes lemondani.

 

Funkcionális lábbeli tavasszal és ősszel

A Timberlands sokféle stílushoz illik. Nők és férfiak számára egyaránt jól fognak működni. Akár azt is mondhatja, hogy ezek univerzális cipők - céljukról a felhasználó dönthet, nem pedig a gyártó preferenciái. A kabátokhoz és a kabátokhoz is passzolnak, ezáltal a stílus letisztultabb az utóbbi opcióval. A Timberland kényelmes. A New England -i gyárban vízálló anyagból készültek, és megmutatják, hogy tökéletes harcosok a hirtelen fagyok és esők ellen. Megkülönböztető jellemzőik vannak, például vastagabb talp vagy kemény lábujj, nem beszélve a vízállóságról. A mai világban sokféle "fajta" létezik ezekből a cipőkből, de a halhatatlan erdők mindig a mustár színével, a sárgával fognak társulni.

 

Egy kis történelem…

A Timberlands a múlt század 90-es éveiben, különösen a városi változatban uralta a hip-hopot. Ez azt jelenti, hogy a hip-hop közösség szerette őket a kifejező stílusért, amelyet ezekkel a cipőkkel el lehet érni. Ezenkívül azt mondják, hogy az ilyen cipőket az akkori kereskedők viselték, és ők voltak azok, akik felismerték őket. Szerencsére a cipőknek jelenleg kevés közük van egy ilyen árnyékos "versenyhez", mint régen. A rappereket a erdőterületek is érdekelték - néhányukkal a vállalat eredményes együttműködést tudott kialakítani néhányukkal, ami növelte a lábbelik láthatóságát a médiában. Ma már mindenki ismeri őket!